Asansör düştü; Eski belediye başkanı öldü, kızı ağır yaralı
Sakarya’nın Altındere Osmanağa Mahallesi’nde trajedik bir olay meydana geldi. Eski belediye başkanı Gençağa Koç ve kızı Fatma C., evlerinin üçüncü katına profile iskeletli asansörle çıkarken asansörün halatı koptu. Koç ve kızı metrelerce yükseklikten yere düştü.
Olayın ardından sağlık ve jandarma ekipleri hızlıca müdahale etti. Düşen baba ve kızı önce Akyazı Devlet Hastanesi’ne, ardından Sakarya Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne götürdü. Ne yazık ki, eski Başkan Gençağa Koç tüm çabalara rağmen yaşamını kaybetti. Kızı Fatma C. ise ağır yaralı olarak hastanede tedavi altına alındı.
Jandarma ekipleri olayla ilgili soruşturma başlattı.
ZİYARETÇİ YORUMLARI
BİR YORUM YAZ





