Büyükşehrin raketleri göz doldurdu
Sakarya Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü’nün masa tenisi takımları Muğla’da düzenlenen Türkiye Masa Tenisi Federasyonu 3. Lig B grubu 1. Etap müsabakalarında başarılı bir performans sergiledi.
Erkek takımı 7 maçtan 6’sını kazanarak ligde 2. sırada yer alırken, kadın takımı ise 7 maçtan 4’ünü kazanarak 6. sırada tamamladı.
Sakarya Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü, resmi sitesinden yaptığı açıklamada, “Muğla’da düzenlenen Türkiye Masa Tenisi Federasyonu 3. Lig B grubu 1. Etap müsabakalarında gösterdikleri performansla ligde üst sıralarda yerlerini alan Erkek ve Kadın takımlarımızı kutluyor, başarılarının devamını diliyoruz” ifadeleriyle sporcularını tebrik etti.
ZİYARETÇİ YORUMLARI
BİR YORUM YAZ





