Kaynak artışına SASKİ engel oldu
SASKİ, kaynak artışına karşı çıktı
Dokurcun Mahallesi’nde planlanan doğal mineralli su çıkarma faaliyetinin kapasite artırımı projesi, SASKİ’nin olumsuz görüşü nedeniyle ÇED sürecinde sonuca ulaşamadı.
Askale İçecek Üretim Pazarlama A.Ş., mevcut işletme ve arama ruhsatlı sahasında 2 yeni kaynak eklenmesi için Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü’ne Proje Tanıtım Dosyası sundu.
Ancak SASKİ, projenin su kaynakları üzerindeki etkileri konusunda endişelerini dile getirerek olumsuz görüş bildirdi. Bunun üzerine Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü, ÇED sürecini sonlandırarak dosyayı iade etti.
ZİYARETÇİ YORUMLARI
BİR YORUM YAZ






