MHP’li Alkaş’tan Bahçeli’ye ziyaret
MHP Sakarya İl Başkanı Oğuz Alkaş, parti genel merkezinde MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli ile görüştü. Toplantıda, Sakarya İl Teşkilatı’nın çalışmaları, yerel seçim süreci ve gelecek dönemle ilgili hedefler ele alındı. Bahçeli, teşkilatın çalışmalarından memnun olduğunu belirterek Alkaş’a teşekkür etti.
Alkaş, görüşme sonrası yaptığı açıklamada, “MHP’nin Sakarya’da daha da güçlenmesi için çalışmalara devam edeceğiz” dedi. Görüşme, hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.
ZİYARETÇİ YORUMLARI
BİR YORUM YAZ




