Polisten kampüste stant
Sakarya Üniversitesi kampüsünde “El Ele Güvenli Geleceğe” projesi kapsamında stant açıldı. Sakarya Emniyet Müdürlüğü’nün düzenlediği etkinlikte, öğrencilere terör örgütlerinin eleman temininin önlenmesi, şiddetin engellenmesi ve güven ortamının korunması konularında farkındalık yaratıldı.
Standı ziyaret eden 5 bine yakın öğrenciye bilgilendirme yapılarak çeşitli hediyeler ve ikramlar dağıtıldı. Etkinlik, TEM Şube Müdürlüğü koordinasyonunda Güvenlik, Narkotik, Siber Suçlarla Mücadele ve Toplum Destekli Polislik şubelerinden görevli personel tarafından 22-26 Eylül 2025 tarihleri arasında gerçekleştirildi.
ZİYARETÇİ YORUMLARI
BİR YORUM YAZ


