“Sakarya Ulaşımda Yeni Bir Döneme Giriyor!”
Sakarya Büyükşehir Belediyesi, Temmuz Ayı Olağan Meclis Toplantısı’nda 73 gündem maddesini karara bağladı. Toplantıda, Erenler’e kazandırılacak kapalı spor salonu ve Karapürçek’in sosyal yaşantısına katkı sağlayacak yeni yaşam alanı projesi için ilk adımlar atıldı. 
Adapazarı Belediye Başkanı Mutlu Işıksu, “Sakarya, her alanda olduğu gibi ulaşımda da büyük bir dönüşüm sürecindedir. Şehrimiz geleceğe doğru kararlı ve planlı adımlarla ilerliyor. Her adım planlı atılıyor” dedi. 
Toplantıda, Adana’nın Saimbeyli ve Feke Belediyeleri ile kardeş şehir protokolünün imzalanması için Başkan Yusuf Alemdar’a yetki verildi. Ayrıca Erenler’e kazandırılacak kapalı spor salonu 
ve Karapürçek’in sosyal dokusuna büyük katkı sağlayacak yeni yaşam alanı 
için yer tahsisi yapılarak projenin yapımı için ilk adımı atıldı. 




