SGM’de serinleten şenlik
Sakarya Büyükşehir Belediyesi Sosyal Gelişim Merkezi’nde (SGM) engelli bireyler için renkli bir etkinlik düzenlendi. Yaz boyunca çeşitli eğitim ve aktivitelerle zaman geçiren kursiyerler, SGM bahçesinde bir araya gelerek karpuz şenliği yaşadı.
Etkinlikte engelli bireyler, sosyal bağlarını güçlendirirken unutulmaz bir gün geçirdiler. Şenliğin sonunda düzenlenen karpuz boyama yarışması da programa heyecan kattı.
ZİYARETÇİ YORUMLARI
BİR YORUM YAZ




