Taraklı’da yanan alanlar yeşerecek
Sakarya’nın Taraklı ilçesindeki yangın tamamen söndürüldükten sonra, Orman Genel Müdürlüğü ekipleri zarar gören alanlarda çalışma başlattı. Ekipler, yanan bölgelerin tekrar ormana dönüşmesi için çalışmalara hız verdi. Orman Genel Müdürlüğü, sonbaharda yanan alanların yeniden yeşereceğini açıkladı.
ZİYARETÇİ YORUMLARI
BİR YORUM YAZ




