Zabıta Teşkilatı’nın 199. Yıl Dönümü Kutlandı
Sakarya’nın Akyazı ilçesinde, Zabıta Teşkilatı’nın kuruluşunun 199. yıl dönümü dolayısıyla Zabıta Müdürlüğü ziyaret edildi. Çalışma arkadaşlarıyla bir araya gelen yetkililer, Akyazı’nın düzeni ve vatandaşların huzur ve sağlığı için gece gündüz çalışan mesai arkadaşlarına teşekkür etti.
Akyazı’nın temiz ve düzenli bir şekilde hizmet vermesi için çalışan Zabıta Müdürlüğü ekipleri, vatandaşların güvenliği ve sağlığı için önemli bir rol üstleniyor.
Zabıta Teşkilatı’nın yıl dönümü kutlamaları kapsamında yapılan ziyaret ve toplantılar, çalışma arkadaşları arasındaki dayanışmayı ve birlikteliği pekiştirmek amacıyla gerçekleştirildi.
Haberle ilgili detaylı bilgi için buradan ulaşabilirsiniz.
ZİYARETÇİ YORUMLARI
BİR YORUM YAZ




